OSTATNIA PROSTA PRZYGOTOWAŃ PRZED BIEGIEM Z RADOŚCIĄ 2018

Hej, Biegacze! Już jutro w Radości (Warszawa) odbędzie się Bieg z Radością. Spotkam kogoś z Was? Debiutujecie czy walczycie o życiówkę? Biegniecie na piątkę czy dychę?
To będzie dla mnie Wielki Dzień. Wielki Debiut.Wielki Test przed Półmaratonem w lutym. Przez całe lato i wrzesień trenowałam, aby znaleźć się w tym miejscu. Mordercze treningi w słońcu. Litry potu na wakacyjnych trasach. Wszystko po to, aby doświadczyć takich Momentów, jak Ten. Wiem, że stoję w Miejscu, o którym nie śmiałam kiedyś śnić. Wiem, że jestem Tym, kim chciałam być. Wiem, że nie mogę stracić tej Szansy. Wiem, że mam Odwagę, aby dać z siebie wszystko. Wiem, że mam Motywację, aby biec tyle, ile sił w nogach i ile Pasji w sercu. Wiem, że jestem gotowa postawić pierwszy krok w Bieganiu na Poważnie. Wiem, ze żarty się skończyły. Przebiegnę Granicę, której nie miałam odwagi przekroczyć. Jutro wszystko stanie się jasne. Uda się pokonać limity, zmierzyć ze słabościami. Zacznę myśleć o Półmaratonie jako o Celu, nie mglistym marzeniu. Od jutrzejszego Biegu zależy moja najbliższa przyszłość Biegaczki. Nie nastawiam się na pobicie Rekordu Świata ani nawet na złamanie godziny. Chcę dobiec do Mety. Chcę udowodnić sobie, że Umiem. Chcę to pokazać tym, co we mnie nie wierzą.  Chcę się bawić Biegiem. Chcę doświadczyć Endorfin. Chcę poczuć Ten Bieg i poczuć to jedyne Uczucie, kiedy się zatrzymuję, dostaję medal, a cały ból ze mnie znika. Chcę zwyciężyć i wygrać ze sobą. Chcę i to zrobię! Przebiegnę 10 kilometrów!
Do zobaczenia na trasie :)
Julia

***

Hi, Runners!
Toommorow in Radość (Warsaw) is Bieg z Radością. Will I meet someone of You? Are You going to come out at the distance or to run for new PB? Are You running 5 or 10 kilometers?
It's the Special Day for me. It's the my First Time at 10K. It's the Big Test before Halfmarathon in February. I was training all summer and all September before It. I know it's the Big Chance for me. I want to run longer and become a Real Runner. I won't give up. I will run the limits of my body. I will run with my heart. I want to enjoy the Run. I want to feel the Feeling after Good Run. I want to have fun. I will do It. I will run 10K.
See you on Race!
Julia

Komentarze