CZY JESTEŚ BIEGOHOLIKIEM [TEST]

Siemano, Biegacze!
Co tam u Was słychać? Budujecie formę na biegi mikołajkowe (już niedługo!) i nabijacie kilometry w okresie jesiennego roztrenowania? Czy całkowicie poświęcacie się swojej prace/nauce?
Piszę do Was w przerwie między nauką a innymi ważnymi sprawami - wyjątkowo znalazłam wolną chwilę, a egzaminy próbne już za tydzień (!) :( Zaglądam tu, żeby trochę oderwać się od natłoku spraw i nauki, więc znowu mam dla Was special post z przymrużeniem oka ;) Jak szkoła, to teścik, ale nie martwcie się - nie na ocenę :) Dzięki tym 10 pytaniom wykryjecie w sobie uzależnienie od biegania, a ja na koniec Wam pomogę z niego wyjść...chociaż może lepiej nie? ;) *Pamiętajcie-ten test to tylko zabawa, a wynik może nie być zgodny z rzeczywistością!*
1. Na telefonie masz więcej motywujących cytatów niż swoich zdjęć:
a) zdecydowanie tak...
b) mam dużo cytatów, ale nie tylko o bieganiu
c) nie używam telefonu do szukania cytatów
2. Co pierwsze przyszło Ci na myśl, kiedy pomyślałeś: Nowy York.
a) oczywiste, że New York City Marathon
b) duże miasto, niezwykłe możliwości, spełnianie marzeń...
c) miasto w USA
3. Które zdanie wywołuje w Tobie najwięcej negatywnych emocji?
a) "A ty na pewno dasz radę? Przecież to AZ ultra/maraton/połówka/dycha..."
b) "Na Twoim miejscu dziś bym odpuścił..."
c) "Idź biegać!"
4. Co najbardziej podniosłoby Cie na duchu po niezbyt udanym starcie?
a) solidne rozbieganie i zapisy na kolejny bieg (rewanż)
b) nowe buty do biegania
c) rozmowa z najbliższymi
5. Kto, Twoim zdaniem, udzieliłby najlepszych wskazówek?
a) jakiś znany maratończyk, np. Jerzy Skarżyński
b) ktoś, kto da mi ciekawą wymówkę
c) nikt, bo to ja udzielam rad
6. Co jest Twoim największym marzeniem biegowym?
a) tylko ultraa...no, jakieś maratony po drodze jeszcze ;)
b) półmaraton, może kiedyś jeden maraton na spokojnie marszobiegiem
c) 5 km to szczyt moich możliwości...
7. A co określasz jako swój najbliższy cel?
a) nowy dystans albo życióweczka
b) kolejny bieg, na który się zapisałem
c) nie musiec biegać...
8. Dokończ: Mój najlepszy bieg to ten...
a) najdłuższy
b) z nową życióweczką
c) ukończony...
9. Dokończ: Gdy myślę o ultramaratończykach…
a) widzę siebie (obecnie albo za jakiś czas)
b) podziwiam ich wyczyny
c) dowiaduję się, że bieganie nie kończy się na maratonach
10. Gdybyś miał wskazać swój autorytet do którego dążysz , kto to by był?
a) no jasne, że ultras! Dean Karnazes, Scott Jurek, Killian Jornet, Pam Reed, a może...?
b) Usain Bolt, którego chcę wyprzedzić
c) ja
Podsumowanie:
a-3pkt
b-2pkt
c-1pkt
25-30pkt
Jesteś biegaczem. Uzależnionym. Lecz się albo idź biegać zamiast siedzieć w Internecie, bo się później będziesz zły...
20pkt
Biegasz rekreacyjnie, dla zdrowia. Na dyszce i półmaratonach kończą się twoje ambicje, ale Ci to nie przeszkadza, bo czerpiesz z tego przyjemność. Jesteś zdrowym biegaczem. Tak trzymaj!
19pkt i mniej
Nie biegasz, ale przynajmniej jesteś zdrowy :)
I co Wam wyszło? Dzielcie się wynikami w komentarzach! :) A ja idę spać, bo jutro kolejny męczący dzień w szkole ;/
Julia

Komentarze