*INFORMACJA*

Kochani Biegacze, 
Przepraszam za taką długą przerwę w pisaniu oraz pominięcie "10 korzyści z biegania" w tamten weekend i dużej porcji cytatów. Postaram się to nadrobić w najbliższym czasie, ale chyba dopiero w 2019. Mam nadzieję, że nie jesteście bardzo rozczarowani. Na swoje wytłumaczenie mam tylko fakt, że ostatnio miałam bardzo dużo nauki (harówa przed przerwą i końcem semestru) i przygotowania do Bożego Narodzenia. Do co-weekendowych postów wrócę pewnie dopiero po Nowym Roku. Na razie posty będą pojawiać się nieregularnie, ale postaram się, aby pisać co najmniej jeden post na tydzień. Rezygnuję na razie z cytatów, bo nie ma to sensu przy niepisaniu codziennie.
Ta przerwa jest spowodowana tym, że w ferie chcę trochę odpocząć, skupić się na treningach oraz spędzić więcej czasu z Rodziną i Przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Postaram się wrócić do częstszego pisania po Nowym Roku.  Do Swiat nie wiem, czy wyrobię się jeszcze z jakims postem, więc życzę już Wam teraz zdrowych, wesołych i spokojnych Swiat Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodziny. Niech magia tych Swiat zostanie z Wami na sezon 2019 :)
Julia

Komentarze